בניית פאנל FUNNEL משפך שיווקי מנצח 100%

תוכן עניינים

משפך שיווקי

בניית משפך שיווקי מנצח

בניית משפך שיווקי מנצחמשפך שיווקי הוא מעין אסטרטגיית שיווק לעסק שאתם רוצים לתכנן ולעבוד לפיה בהתאמה אישית לעסק שלכם, לקהל היעד שלכם ולאופן שבו אתם רוצים להעביר את הקהל במשפך השיווקי שלכם.

מדובר למעשה במסלול אותו עובר לקוח מהרגע שהוא נחשף לראשונה למותג שלכם ועד הרגע שהוא מבצע רכישה של המוצר.

במשפך השיווקי הדיגיטלי לעסקים המנצח שלנו אנו מוסיפים אפילו שלב נוסף שעוקב אחר הלקוח לאחר רכישת המוצר וממשיך את ההתקשרות עמו באמצעות אפסיילים וריסליים.

אילו שלבים יש במשפך שיווקי מנצח?

המשפך השיווקי נקרא כך כיוון שהוא מדמה צורה של משפך. מעין צורה של קונוס רק הפוך. 

אנו ב DSDIGITAL, יודעים שהבסיס הוא החלק הגדול יותר והוא נמצא למעלה במשפך השיווקי. 

הוא מסמל למעשה את כמות האנשים הגדולה יותר בתחילת המשפך לעומת מעט האנשים שיעשו את הדרך עד החלק האחרון של המשפך.

אלה יהיו שלבי המשפך המסורתיים:

  • שלב 1 – שלב החשיפה – זהו השלב שבו הלקוח נחשף לראשונה למותג. יכול להיות מפרסומת שלכם, שלט חוצות, הגעה לאתר שלכם לראשונה וכו'.
  • שלב 2 – שלב הסקרנות – זהו השלב שבו הלקוח מתחיל להתעניין בכם ו/או במוצרים/השירותים שלכם. קורא מעט מידע ומתעניין.
  • שלב 3 – זהו שלב הרגש/הרצון/החשק – בשלב הזה הלקוח יפתח תשוקה למוצר שלכם, תלות או רצון. הוא ירצה לרכוש את המוצר והברזל יתחיל לרתוח.
  • שלב 4 – שלב הפעולה – זהו השלב בו הלקוח יבצע רכישה או את הפעולה שאתם רוצים שהוא יבצע. זה יכול להיות גם הרשמה לתפוצה, הורדה של מוצר דיגיטלי מסוים, השארת ביקורת ועוד.

אנו נוסיף למשפך המנצח שלנו גם את שלב 5.

זה יהיה השלב שבו אנו ממשיכים את ההתקשרות עם הלקוח גם אחרי הרכישה הראשונה שלו. 

נתכנן כאן מתי ניצור אתו קשר פעם נוספת? כיצד נמשיך את ההתקשרות השוטפת עמו? 

מתי ואיך נציע לו לרכוש שוב את המוצר? האם נוכל להציע ללקוח מוצרים נוספים של החברה? ועוד..

לאחר שבנינו משפך שיווקי תיאורטי לעסק – מה הלאה?

לאחר השלב התיאורטי מגיע השלב המעשי. יש לבנות את התשתיות הנדרשות על פי התכנון ולאחר מכן להתחיל לעבוד על פרסום התשתיות והזרמת הגולשים אל תחילת המשפך. 

לאחר מכן נרצה לבצע מעקב אחר ביצועי הקמפיין ולראות היכן ניתן לשפר ביצועים במשפך כדי שיותר אנשים יעברו לשלב הבא והמשפך יהיה יעיל יותר. 

דוגמה לשלבים שעובר הלקוח במשפך:

(שלב 1) -> רואה מודעה שלנו בפייסבוק נכנס למודעה וקורא מעט ברפרוף באתר.

(שלב 2) -> קורא מידע נוסף לאחר שהנושא עניין אותו ומתחיל לחקור מעט יותר אודות החברה/המוצר/התועלות שלו לחייו ומתחיל לפתח תשוקה ורצון למוצר.

(שלב 3) -> רוכש את המוצר.

(שלב 4) -> הלקוח נכנס לרשימת התפוצה שלנו וממשיך לקבל מאתנו דיוור שוטף והצעות נוספות, במקביל לאחר שבוע שבוודאי קיבל את המוצר שלנו (לדוגמה אם הוא נשלח בדואר).

(שלב 5) -> נתקשר וניצור קשר עם הלקוח לוודא שהמוצר הגיע והלקוח שבע רצון מהשירות.

סרטון בנושא משפך שיווקי

שיתוף:

Twitter
Telegram
WhatsApp
דילוג לתוכן