איך לבחור חברה לקידום אתרים בצורה נכונה?

תוכן עניינים

חברה לקידום אתרים

איך לבחור חברה לקידום אתרים בצורה נכונה?

איך לבחור חברה לקידום אתרים בצורה נכונה?בחירת חברה לקידום אתרים יכול להיות דבר פשוט ויכול להיות מורכב. זה לגמרי תלוי בלקוח בדרך כלל אולם מצד שני לא כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים חברת קידום. 

חשוב להבין כי עבודת הקידום האורגני של השיווק הדיגיטלי לעסקים היא עבודה סיזיפית, מקצועית ומורכבת. היא דורשת משאבים, קשרים, ידע מקצועי, ניסיון וזמן עבודה. 

קידום אורגני שמבוצע בצורה לא נכונה עשוי לעשות נזק בלתי הפיך לאתר העסק ולכן גם לעסק עצמו. 

מה גם שאף בעל עסק לא רוצה לזרוק כסף לפח בכל חודש ולהתעורר אחרי שנה-שנתיים ולהבין שלא עשה בחירה נכונה. 

אין זה אומר שחברת קידום מנוסה, מקצועית ומומלצת בהכרח גם מצליחה בכל פרויקט קידום שלה אולם היא תדע לעשות את הדברים הנכונים במסגרת התקציב של הלקוח כדי להגיע לשם וב95% מהמקרים זה גם יצליח.

האם היא מתמחה בקידום אתרים או מספקת הכול במקום אחד?

אחד הפרמטרים שאתם רוצים לבדוק הוא האם החברה מתמחה בSEO או שהיא חברה שעושה הכול מהכול. 

זה בסדר שיש חברת פרסום שמספקת את כל מעטפת השירותים שהלקוח צריך במקום אחד ולעתים רבות זה אפילו מומלץ. 

אולם במקרה שכזה מה שאתם רוצים לבדוק זה שאיש הSEO של החברה הוא לא עובד כללי שעושה הכול מהכול אלא בחור שעבר הכשרה מקצועית בתחום, מנוסה ופועל רק בתחום זה ביום העבודה שלו. 

במילים אחרות לכל מחלקה יש את אנשי המקצוע שלה.

עד כמה כדאי להתייחס לפידבקים?

פידבקים הם דרך נהדרת לקרוא חוות דעת על החברה ולקבל מושג אודותיה. הבעיה היא שחלק מהם יכולים להיות מפוברקים על ידי החברה או מישהו מטעמה שהיא משלמת לו. 

התייחסו לכך בערבון מוגבל. בקשו אולי המלצה מבעל עסק מכובד הנמנה בין לקוחות החברה שיוכל לתת לכם חוות דעת טלפונית עליה. 

בנוסף התחשבו בחוות דעת אותנטיות יותר בדף העסקי של החברה בפייסבוק או בגוגל מיי ביזנס.

מה מספקת לנו חברת קידום אתרים במסגרת הדוח החודשי?

האם החברה מספקת לנו דוח חודשי פשוט עם דירוג מילות המפתח וכמות הכניסות החודשית? 

או שהדו"ח יהיה מעט מפורט יותר ויכלול גם קישורים שהחברה השיגה לאתר במהלך החודש מרחבי הרשת? 

קישורים למאמרים חדשים שהועלו לאתר? מעט פעולות נוספות שבוצעו?

האם יש הסכם חתום?

דבר נוסף שכדאי לשים עליו דגש הוא עבודה עם הסכם. 

לא מדובר בשירות של כמה מאות שקלים בחודש ולכן חברת קידום מקצועית פועלת עם הסכמים מול הלקוח. 

ההסכם צריך להיות דו צדדי – כלומר להגן גם על חברת הקידום וגם על הלקוח. 

על כן אם החברה עובדת אתכם ללא הסכם לא בטוח שכדאי לעבוד עמה וזה עשוי להיות פתח לבעיות בהמשך.

סרטון בנושא איך לבחור חברה לקידום אתרים בצורה נכונה? 

שיתוף:

Twitter
Telegram
WhatsApp
דילוג לתוכן