קידום אתרים | כל מה שחשוב לדעת

קידום אתרים, איך תעשו זאת נכון. מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בכל העולם. מיליוני ישראלים עושים בו שימוש מדי יום וכנראה גם עוד מיליארד אנשים ברחבי העולם. על מנת להיות שחקנים משמעותיים בתחום שלכם אתם חייבים להתברג גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל בביטויי מפתח רלוונטיים בתחום שלכם, לפחות בחלק מהם. על מנת לעשות זאת תצטרכו חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה.

היתרונות של קידום אתרים והשקעה בטכניקת שיווק זו:

  • תנועה רבה יותר מאשר בקמפיין ממומן ועלות נמוכה יותר בטווח הארוך.
  • להתברג גבוה יותר בגוגל משפיע באופן ישיר על המיתוג של העסק שלכם והמוניטין שלכם ביחס למתחרים שלכם.
  • במידה ועשיתם קידום מוצלח לאורך זמן אז גם אם הפסקתם את שירות הקידום עדיין תוכלו ליהנות מפירות הקידום לאורך זמן קדימה עד שהמתחרים שלכם יעקפו אתכם בחזרה (בהנחה שתפסיקו את עבודת הקידום).
  • העבודה על קידום אתרים תורמת בין היתר לפרמטרים רבים אחרים החשובים בעסק שלכם ובאתר שלכם: החל מתכנים טובים המחברים אליכם גולשים ולקוחות פוטנציאליים, דרך הרחבת הפריסה והנוכחות שלכם ברשת ועד חוויית משתמש נוחה ואיכותית באתר שלכם.

רק חלק קטן מעבודת קידום אתרים שתקבלו:

במסגרת עבודת הקידום שלכם תוכלו ליהנות מתכנים המועלים לאתר שלכם באופן קבוע, מאמרים המפוזרים ברחבי הרשת ומקשרים לאתר שלכם כדי לחזק את הקידום שלו ושל עמודים פנימיים בו ועוד. השאירו פרטים כאן למטה בעמוד ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

סיבות מעולות לעבוד עם מקדם אתרים שגם בונה וגם מעצב אותם

ההחלטה לבנות אתר אינטרנט חדש היא צעד חיוני עבור כל עסק או חברה,  שמעוניינים להצליח בעולם העסקי התחרותי של ימינו. אתר אינטרנט מאפשר לעסק להציג מידע בנוגע לשירותיו ומוצריו, להציג את אופי העסק, ולגרום ללקוחות ליצור קשר ולרכוש ממנו מוצרים ושירותים.
כדי להוביל לחשיפה מקסימלית של האתר, יש לבנות אותו בצורה נכונה, תוך שמירה על עיצוב חוויתי עבור המשתמש, בהתאמה לכל סוגי המכשירים, והכי חשוב- יש לקדם אותו במנועי החיפוש כדי להפוך אותו לבעל מוניטין.

כמו בכל תחום, הטוב ביותר למצוא את הכל במקום אחד. להקמת אתר יחד עם פרילנסר מקדם אתרים שגם בונה וגם מעצב את האתר, יש כמה יתרונות בולטים:

שתי ציפורים במכה

כיום, לא מספיק לבנות אתר תדמית ולקוות שיהיה בסדר. אתר תדמית, מרשים ככל שיהיה, לא ישרת את המטרה הסופית שלכם אם לא תגיע אליו תנועה.
בונה אתרים מקצועי, שגם מבצע קידום אתרים עבור אתרכם בגוגל, הינו תנאי הכרחי להצלחת האתר ולהצדקת בנייתו ברשת. כשתבחרו מראש במקדם מקדם אתרים מקצועיאתרים, שבקיא גם באומנות בניית אתר ועיצובו, תוכלו לתפוס שתי ציפורים במכה: גם אתר בנוי בצורה נכונה המותאם לצרכי קידום, וגם איש מקצוע שידאג לקידום האתר בפועל.
יש לזכור שבניה וקידום האתר הם שני תחומים שעליהם להתכתב זה עם זה כל הזמן- המבנה ההיררכי של האתר, סדר העמודים בו, התוכן, האופטימיזציה וחווית המשתמש כולם צריכים להיות מותאמים מראש לצרכי קידום, ועל כן טוב שאדם אחד יהיה אמון על שני התחומים.

אין ספקי משנה ומיקור חוץ בקידום אתרים

כשאתם בוחרים לעבוד עם בעל עסק שהוא מומחה לבניה וקידום אתרים, כלומר שגם יודע לבנות אותם היטב ובהמשך להתאימם לגוגל, אתם חוסכים כאבי ראש והוצאת כספים מיותרים על מיקור חוץ. כשכל עבודת בניה וקידום אתרים מרוכזת במקום אחד, אתם יכולים להיות רגועים שהאתר שלכם מנוהל כהלכה מאלף ועד תו, כלומר שאתם מקבלים פתרון שלם החל משלב האיפיון, האחסון והדומיין, עיצוב ובניית האתר ועד קידום אורגני במנועי החיפוש וברשתות חברתיות.

פתרון מהיר לכל תקלה או בעיה באתר

לאחר שבחרתם במקדם אתרים, שגם בונה וגם מעצב אותם, תוכלו להיות רגועים שהוא יוכל להמשיך לדאוג לאתרכם גם במהלך תקופת הקידום.
כל אתר אינטרנט זקוק לתחזוקה, טיפול בתקלות, ולעיתים יש צורך לשדרג את הגרסה הנוכחית או לבצע באתר שינויים מהותיים.
היתרון בבחירת אדם אחד שאמון על בניה וקידום אתרים, הוא שאתם יכולים לדעת שתמיד יהיה לכם למי לפנות, בניגוד לחברה גדולה שם לא תמיד יש לאן לפנות בעת הצורך.

עלויות מוזלות

עלויות של פרילנסר מקדם אתרים יהיו לרוב זולות יותר משל חברת בניית אתרים, בשל עלויות תפעול עסק נמוכות יותר (פרילנסר לא משלם משכורות לעובדים, הוצאות נלוות ועוד) וכך תוכלו לקבל את כל השירותים הנצרכים עבור האתר שלכם, במחיר הרבה יותר זול מהמחיר שתקבלו מחברה לבניה וקידום אתרים.

קידום אתרים לעסק קטן בגוגל – הכיצד?

לעסקים קטנים יש הרבה אתגרים שנובעים מהמחסור בכח אדם וכסף.

עסקים גדולים לעומת זאת יכולים להרשות לעצמם להשקיע בכל מיני פרוייקטים והשקעות לטווח ארוך. שיווק הוא אחד הנושאים הללו בו יש לעסקים קטנים נחיתות מסויימת. כאשר מדובר בקידום אתרים, הנחיתות הזו יכולה להיות משמעותית. באינטרנט הנוחכות של העסק היא דרך אתר.

על פניו, זה היה צריך להיות אחד היתרונות הגדולים של עסקים קטנים. הם היו יכולים הלא להקים אתר ולהיראות, לפחות באינטרנט, כעסק גדול הרבה יותר מכפי שהם במציאות, נכון? ובכן, לא מדויק. כיום מה שחושב באמת הוא לא האתר בפני עצמו, אלא איך הוא מקודם בתוצאות החיפוש. קידום אתרים הוא רק דוגמא אחת מיני רבות, יש עוד כאלו. המאמר הבא לא נכתב בכדי לרפות את ידכם, אלא בכדי לתת לכם כל מיני רעיונות ואפיקים בהם תוכלו דווקא ליצור יתרון לעסק שלכם. אם אתם בעלי עסק קטן, המשיכו לקרא, אני בטוח שלפחות משהו מכאן יעזור לכם ולעסק שלכם.

איך יוצרים יתרון לעסקים קטנים – דרכים מעשיות

כיום יש הרבה דרכים לקדם את העסק הקטן שלנו בגוגל. חלק מהדרכים לא מאד נפוצות וזה עושה אותן אפילו ליותר אטרקטיביות. בואו נראה על מה מדובר:

רשימת תפוצה

רשימת תפוצה היא כלי שקשה לפתח ולוקח זמן עד שהוא מגיע לבשלות. זה לא אומר שזהו איננו כלי בשבילכם. אולי ההיפך הוא הנכון. מכיוון שזהו לא כלי מאד נפוץ בקרב עסקים קטנים ובכלל, אתם תוכלו ליצור כאן יתרון תחרותי. מה שנדרש מכם זה פשוט להחליט שמתחילים. לאט לאט תוסיפו עוד ועוד נמענים לרשימה. תוכלו להגיע אליהם דרך לקוחות שלכם או אפילו אנשים שפנו אליכם וטרם רכשו. דרך נוספת להגיע לנרשמים היא דרך קמפיינים יעודיים בפייסבוק או בגוגל. רשימת תפוצה היא כלי שלוקח משאבים של זמן. תצטרכו להפיק לפחות כל שבוע או שבועיים מייל איכותי שיהיה מעניין ויכיל הצעה מפתה שתניעה לפעולה. בהתחלה, הרשימה תהיה קצרה יחסית והתפוקה לא מאד טובה. בהמשך, על אותו מאמץ תגיעו ליותר ויותר נמענים. זה בדיוק מה שעושה את הכלי הזה לחזק ויעיל לאורך זמן.

מועדון

מועדון לקוחות היה פעם כלי שיווק שרק עסקים גדולים יכולים להגיע אליו. כיום המצב שונה. אתם יכולים להעמיד מועדון כזה בהשקעה לא גדולה. אפילו הדפסת כרטיסי מועדון לקוחות איננה יקרה כמו בעבר כך שאתם יכולים ממש להיראות כמו עסק גדול בעיני חברי המועדון שלכם. מועדון כזה יוכל לתת הטבות או הצעות שונות ומשונות לחבריו. תוכלו להשתמש בקופונים לשימוש באתר שלכם כהטבה בלעדית לחברי המועדון. הרעיון במועדון הוא ליצור נאמנות מצד הלקוחות שלכם. מועדון לקוחות משדר שאתם מעוניינים להיטיב עם מי שחוזר אליכם פעם אחרי פעם. דרך טובה לשדר זאת תהיה למשל מתנה לחגים או ליום ההולדת. זו יכולה להיות מתנה סמלית אפילו, אתם תתפלאו כמה אנשים מעריכים את תשומת הלב הזו!

רשתות חברתיות

הזכרנו קמפיין בפייסבוק, האם יש לכם שם בכלל דף עסקי? פייסבוק נותנת לכם אפשרות לפתוח דף עסקי ומציעה מגוון כלים מאד חזקים לשיווק: גלרוית תמונות; כלים ליצירה והעלעת וידאו; חנות וירטואלית; מערכת מסרים על לקוחות פוטנציאלים וכמובן פוסטים. כל זאת ועוד אלו רק האפשרויות החינמיות. בשלב מסוים תגלו שקמפיינים ממומנים בפייסבוק יכולים לתת לכם הרבה תמורה על ההשקעה. אם יש לכם מוצר או שירות לנישה מאד מיוחדת של לקוחות, תגלו שאין כמו פייסבוק בשביל להגיע אליהם. נוכחות ברשתות חברתיות זה לא אומר רק פייסבוק. אינסטגרם למשל מציעה כלי שווק מאד חזקים ביחוד לעסקים עם דגש על אסטטיקה ושיכולים להפיק תמונות או סרטונים מושכים כגון: תיירות, יופי, עיצוב ועוד תחומים. אי אפשר לדבר על רשתות חברתיות מבלי להזכיר כמובן את יוטיוב. כיום, הפקה של סרטונים איננה דבר מאד מסובך או יקר. נוכחות ביוטיוב תעזור לכם מאד גם בגוגל מכיוון שחיפושי ווידאו הם חלק מהתוצאות האורגניות בחיפושים רגילים. הקפידו על העלאה נכונה של הסרטונים: כותרות, תיאור וכתוביות שכוללים כתיבה שיווקית נכונה ומילות מפתח.

קמפיין PPC בגוגל

אולי ניסיתם זאת בעבר וחשבתם שזה לא בשבילכם, אני מציע לכל בעל עסק קטן לשקול את ההשקעה הזו. קמפיין PPC ממוקד יכול להביא לכם תוצאות טובות ביותר. תוכלו להביא הרבה תנועה של לקוחות ספציפים לאתר. זה יגרום לאותם גולשים להכיר את האתר שלכם ובמקרים רבים לחזור אליו בצורה אורגנית בפעם הבאה. כל זה יצור יתרון הן במכירות הישירות והן בקידום האורגני של האתר שלכם.

קמפיין בגוגל צריך שיהיה לו קצת 'בשר' מבחינת תקציב. לא מומלץ לעשות קמפיין של מאה חמישים ש"ח או משהו בסגנון. מצד שני, אתם תגלו שאפילו השקעות מצומצמות של כאלף ש"ח יכולות להחזיר את עצמן די מהר.

קידום אורגני

תלוי ברמת התחרות בתחום שלכם, קידום אתרים מקצועי יכול להיעשות גם בסכום שמתחיל באלפיים ש"ח לחודש. מקדם אתרים מקצועי ידע להפיק את המירב מבחינתכם. אחת הדרכים היותר יעילות תהיה טרגוט של ביטויי זנב ארוך, כלומר ביטויים שמחפשים אותם מעט אנשים. המקדם יכוון להרבה ביטויים כאלו וכך יגיע למאסה של תנועה לאתר במחיר זול יותר מאשר טרגוט של ביטוי שרק עסק גדול יכול להרשות לעצמו.

לסיכום אציין שכיום הסיכוי שלכם דווקא כן ליצור יתרון בגוגל הוא קיים. זה לא קל, זה נכון, אבל עסקים לא היו אף פעם דבר קל. החכמה היא תמיד לזהות הזדמנויות עם יתרון יחסי. אני מאמין שהדרכים שציינתי כאן במאמר מהוות את היתרון היחסי הזה. בהצלחה!

קידום אתרים עם פרילנסר

קידום אתרים אורגני הוא מלאכת מחשבת. לא זו בלבד שאתם צריכים לדאוג לעיצוב של האתר, למקם בו תוכן איכותי, להעלות תמונות חדות או לצלם סרטון תדמית, עליכם גם לדאוג לכך שהאתר שלכם יגיע לתוצאות קידום SEOהראשונות בגוגל. כי אם תופיעו בתוצאות האחרונות של העמוד הראשון או בעמוד השני חלילה, ייתכן שהגולשים לא יגיעו אליכם כאשר יקלידו בשורת החיפוש "רופא שיניים בכפר סבא" או "אינסטלטור ברמת גן". קידום אתרים עם פרילנסר יכול לסייע לכם להתגבר על הבעיה.

מדוע דווקא פרילנסר?

היום פועלות חברות קידום גדולות לצד פרילנסרים. אלה ואלה מבטיחים לכם תוצאות, אך לעתים כדאי להעדיף קידום אתרים עם פרילנסר על פני קידום דרך חברות הקידום, ואלה כמה סיבות לכך:

  • יחס אישי – כשאתם עובדים עם פרילנסר, אתם מקבלים מענה מהיר ומקצועי ויחס אישי. בעוד בחברה גדולה אתם עשויים "ליפול" על מקדמים שונים והאתר שלכם עלול לעבור ידיים רבות, הרי כאשר פרילנסר אחד עובד על האתר שלכם, הוא מכיר אותו מאל"ף ועד תי"ו. זאת משום שהפרילנסר עצמו ביצע באתרכם את כל הפעולות הנחוצות שיסייעו לקדם אותו למעלה.
  • מחיר זול יותר – כאשר אתם עובדים עם חברה לקידום אתרים, אתם משלמים בלא יודעין על מגוון רחב של הוצאות – מים, חשמל, שכר עובדים, ארנונה, שכירות ומה לא. בהתאם לכך, המחיר עבור קידום האתרים גבוה יותר. מנגד, הפרילנסר פטור מכל התשלומים הנלווים, ועל כן הוא יגבה מכם מחיר נמוך יותר.
  • חברת קידום גדולה ומוכרת לא תמיד מקדמת טוב יותר – זאת משום שפעמים רבות מקדמים שעובדים במסגרת חברה ומקדמים עצמאיים עושים את אותה העבודה: אופטימיזציה לעמודים, סידור הקישורים הפנימיים, מיקום ההיררכיה באתר ועוד. עם זאת, הפרילנסר עשוי להעניק לכם את אותם השירותים במחיר זול יותר.
  • מתאים גם לכמה שעות ייעוץ – חברות גדולות לקידום אתרים מעודדות אתכם לרכוש אצלם חבילות, כשלעתים כל שאתם זקוקים לו הוא ייעוץ קצרצר של כמה שעות אחת לחודש. הפרילנסר זמין עבורכם כדי להעניק לכם את השעות האלה בחפץ לב וללא התחייבות.
  • עוזר לכם לעזור לעצמכם – הפרילנסר פנוי יותר לשיחות אישיות עם הלקוח, ופעמים לא מעטות הוא מסייע לכם להתקדם ונותן לכם טיפים טובים ומשמעותיים שיעזרו לכם לקדם את אתרכם. זאת ועוד, בדרך כלל יש ברשותכם את כל הגישות לאתר, בעוד חברות קידום גדולות אוהבות לשמור את הגישה לאתר לעצמן.

לסיכום, ראינו כי קידום אתרים עם פרילנסר יכול להקפיץ את האתר שלכם למקומות הראשונים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא מקדם עצמאי אמין ומקצועי.

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים: