5 הדרכים להצליח בשיווק של מנשה בטיטו האלוף

תוכן עניינים

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו הוא איש דיגיטל, יזם ומשווק דיגיטל כבר המון שנים. כיום במקביל להיותו מנכ"ל חברת הפרסום שלו הוא גם מספק שירותי ייעוץ ושיווק דיגיטליים לעסקים קטנים עד בינוניים. תחום השיווק עשוי להיות מורכב ומסובך למי שאינו עוסק בתחום מדי יום ואינו בקיא ברזי המקצוע ובשינויים שבוצעו בו לאורך השנים. על מנת לעזור לכם להתאים את המיינדסט שלכם לשיווק הדיגיטלי המודרני מנשה בטיטו משתף אתכם ב5 טיפים או דרכים להצלחה בשיווק כיום.

#1 – אפיינו את קהל היעד שלכם:

בשלב הראשון יהיה עליכם לאפיין את קהל היעד שלכם. מי הלקוח הממוצע שלכם? גברים? נשים? צעירים? מבוגרים? בעלי תחומי עניין מסוימים? מאזור מסוים בארץ? מה מצבם הכלכלי? מדוע הם צריכים את המוצר שלכם? מה הם עשויים לחפש באינטרנט והיכן כדי שיוכלו למצוא את המוצר שלכם? וכו'. אפיון קהל היעד הוא הבסיס להצלחה שלכם בשיווק הדיגיטלי כיוון שבהתאם לאפיון זה תוכלו לבנות את התכנים והמסרים השיווקיים שלכם, לחדד את התמחור ואת סוגי המוצרים והשירותים שלכם ותדעו היכן למצוא את הקהל שלכם באינטרנט ולפרסם שם.

#2 – השקיעו את המשאבים בצורה ממוקדת בהתחלה ולא להתפזר:

אנו בחברת DSDigital, טוענים שתפסת מרובה לא תפסת. אנו נתקלים בלא מעט בעלי עסקים, בעיקר כאלה בתחילת דרכם, שבשל ההתלהבות הרבה שלהם פשוט רוצים לכבוש את כל האינטרנט ותוך לילה להפוך לסופרסטארים בתחומם. חשוב להבין כמה דברים: ראשית ככל שתפזרו את התקציב שלכם על פני כמות גדולה יותר של ערוצי שיווק כך השיווק והמדידה של הנתונים יהיו פחות אפקטיביים ושנית – חבל לזרוק כסף לפח על ערוצי שיווק שאינכם צריכים. בדקו היכן נמצא קהל היעד שלכם, השקיעו שם ולאט לאט התרחבו בהתאם לצמיחת העסק ותקציב הפרסום.

#3 – השקיעו בתוכן וגם שמרו על גיוון:

חשוב שהתוכן יהיה מעניין, ייחודי ובעל ערך עבור הגולשים שלכם. דאגו להזין את האתרים שלכם, דף הפייסבוק והתשתיות האחרות שלכם בתכנים חדשים לעתים קרובות, טיפים, מדריכים ומידע נוסף בעל ערך. השתדלו גם לגוון עם תכנים מסוגים שונים: טקסטים, תמונות, סרטונים ועוד.

#4 – חברו את קהל אל המותג:

במציאות בה הרשתות החברתיות שולטות בעולם הפרסום ניתן להבין מדוע חשוב לחבר את קהל היעד את המותג. כאשר אנו סומכים על מישהו יותר קל לנו להאמין בו, לקנות ממנו וכו'. בדרך כלל נזמין איש מקצוע שאנו מרגישים שאפשר לסמוך עליו או נקנה אוכל ממסעדה שאנו יודעים שהאוכל והשירות בה טוב, נצפה בסרט שאנו יודעים שיש בו שחקנים טובים שאהבנו מסרטים קודמים וכך הלאה.

#5 – עבדו תמיד לפי תוכנית:

אל תעלו תכנים ללא תוכנית. זה לא רק יצור מזל של התפזרות יתר, אלא גם שהאנרגיות והתשוקה שאתם מכוונים אליה את הקהל שלכם פתאום תוסט למקום אחר לגמרי ממה שהתכוונתם ותפגע בזרימה של המשפך השיווקי הדיגטלי שלכם.

שיתוף:

Twitter
Telegram
WhatsApp