שאלות ותשובות

השאלות הנפוצות ביותר

אופטימיזציה עבור קידום אתרים, הינה הטיפול בכל הפרמטרים הנדרשים לצורכי קידום האתר שלכם, המפורטים כאן.

שיווק בתוכן הוא סוג של שיווק המתמקד ביצירה, פרסום והפצה של תכנים לקהל יעד ממוקד באופן מקוון. במטרה למשוך תשומת לב וליצור לידים וליצור או להגדיל מכירות מקוונות.

בניית קישורים חיצוניים ופנימיים, חשובה ביותר מפני שגוגל כך יוכל לקרוא את המידע החשוב ביותר באתר שלכם ולדעת גם כמה אתרים אחרים "מצביעים" על אותו תוכן.

דבר זה, נותן אינדיקציה מצוינת עבור גוגל לדעת, איזה תוכן הוא האיכותי ביותר.

ככל שיש יותר קישורים שמפנים לאותו התוכן, מסתבר מזה שהוא יותר איכותי.

אם מדובר על אינדוקס האתרים, גוגל מאנדקס לאחר שאנו מוסיפים את האתר ב SEARCH CONSOLE או לאחר מספר ימים שבהם הרובוט של גוגל עובר על האתר שלכם וסורק אותו.

הפרסום הממומן בגוגל משתנה במחירו, לפי הנישה שבחרתם וכמובן, לפי מילות המפתח שלכם.

העלות הינה לפי קליק, אם תגדירו שהתקציב היומי הינו 50₪, אזי התקציב החודשי הינו 1500₪.

אין זה אומר שכל התקציב ינוצל, אלא רק לפי כמות הקליקים והעלות שלהם, בחישוב בדיעבד של אותו החודש שעבר.

שאלות ותשובות

יש לכם עוד שאלות?
שלחו לנו ונענה לכם במהרה

דילוג לתוכן